Zadzwoń do mnie Napisz wiadomość

warsztaty, branding, strategia

Branding B2B: marka osobista Damian Rogala

Opracowaliśmy komunikację wizualną metodą warsztatową, tworząc z klientem zespół. Podczas spotkań naturalnie pojawiła się synergia pomysłów.

Tak powstała zaplanowana i zaprojektowana marka osobista doświadczonego trenera sprzedaży, Damiana Rogali.

Zadowolony i głodny kolejnych sukcesów klient wrócił do nas z kolejnym ambitnym
projektem, zatem obecnie jesteśmy w trakcie realizacji nowego wyzwania.

Tym razem jest to nazwa, identyfikacja wizualna i strona www dla spółki specjalizującej się
w sprzedaży: UpCreUp.
O tej realizacji przeczytasz wkrótce w naszym portfolio.

1. Tożsamość marki

Damian Rogala jest trenerem sprzedaży i specjalistą cold callingu, czyli kampanii sprzedażowych przez tzw. zimne telefony. Buduje swoją renomę dzięki wieloletniemu doświadczeniu, pogłębionej wiedzy i opiniach klientów, którym pomógł zwiększyć sprzedaż.

Szczególną uwagę zwraca na proces, konsekwencję i poczucie sprawczości, które przekładają się na wyniki.

Dzięki naszym warsztatom, które miały na celu opracowanie strategii
komunikacji marketingowej, udało się uzyskać świeże spojrzenie na branżę sprzedażową.

2. Logo i branding

Logo, czyli sygnet w połączeniu z typografią (znak i nazwa) oraz patterny (wzory) w nienachalny sposób oddają rzetelny i elegancki charakter usług Damiana.

Dodatkowo, osiągnęliśmy również to na czym nam zależało - nowy branding odpowiada na potrzeby biznesowe, ponieważ Damian trafia głównie do firm (B2B) i zachowuje jednocześnie bardzo osobisty charakter.

Rozpoczęliśmy od naszkicowania koncepcji i stworzenia logo, które swoim minimalistycznym,
ale jednocześnie eleganckim stylem ukazuje kompetentne i empatyczne podejście do sprzedaży przez naszego klienta.

3. Proces

Wspólnie z Damianem przeanalizowaliśmy mocne i słabe strony, zagrożenia oraz szanse biznesu. Przeprowadziliśmy audyt potrzeb. Na tej podstawie stworzyliśmy strukturę konsekwentnych działań i wdrożyliśmy strategię "small steps", czyli szliśmy do celu małymi krokami - slowly, but surely.

Ta współpraca nie przebiegałaby tak pomyślnie, gdyby nie wyjątkowe zaangażowanie i energia Damiana. 

4. Księga znaku

Nie mogło również zabraknąć innych elementów graficznych, które razem tworzą spójny przekaz w internecie. Przeprowadziliśmy sesję fotograficzną, której zdjęcia pojawiły się na zaprojektowanej i wdrożonej przez nas stronie www.

Identyfikacja wizualna potocznie zwana z angielskiego "brandingiem" składa się ze znaku, doboru krojów pisma, palety kolorów, wzorów użytkowych, czyli tak zwanych charakterystycznych "patternów" oraz wizualizacji gadżetów.

To wszystko zostało ujęte w księdze znaku, a potem wykorzystane przy projektowaniu i budowie strony internetowej.

5. Opinia klienta

Przed rozpoczęciem współpracy z Natalią z Rześkiego Studia, nie do końca rozumiałem czym jest komunikacja wizualna,
jak przebiega proces tworzenia logo oraz o co chodzi z budowaniem brandingu marki.

Spotkania, warsztaty i długie rozmowy pozwoliły mi zrozumieć ten temat i zainspirować się do wchodzenia głębiej.
Sam proces współpracy oceniam bardzo profesjonalnie, Natalia zadbała o każdy szczegół.

Proces badania moich potrzeb był skrupulatny. Dostałem 5 propozycji brandingu, z których wybrałem ten, który w 100%
oddawał to, jaki efekt chciałem osiągnąć. Nie był to łatwy wybór, bo każda propozycja była bardzo dobra.
To była bardzo dobra współpraca.

Polecam usługi Natalii i Rześkiego Studia.

~ Damian Rogala, Trener Coach Konsultant

Zróbmy razem coś rześkiego!

Jeśli chcesz sprawdzić, jakby wyglądał rebranding w Twojej firmie, kliknij poniżej.
Skontaktuj się z nami

Orzeźwienie marki

Sprawdź więcej naszych realizacji
warsztaty, branding, strategia

Branding B2B: marka osobista Damian Rogala

grafika, marketing, druk

Materiały marketingowe B2B: 4safety

Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe i odpowiemy na pytania z zakresu strategii, brandingu i komunikacji marketingowej:

Rześkie studio już na Ciebie czeka. Odświeżymy Twoją markę!



    Powered by