warsztaty, branding, strategia
Branding marki osobistej Damiana Rogali
Opracowaliśmy komunikację wizualną metodą warsztatową, tworząc z klientem zespół. Podczas spotkań naturalnie pojawiła się synergia pomysłów.
Tak powstała zaplanowana i zaprojektowana marka osobista doświadczonego trenera sprzedaży, Damiana Rogali.
Zadowolony i głodny kolejnych sukcesów klient wrócił do nas z kolejnym ambitnym
projektem, zatem obecnie jesteśmy w trakcie realizacji nowego wyzwania.
Tym razem jest to nazwa, identyfikacja wizualna i strona www dla spółki specjalizującej się
w sprzedaży: UpCreUp. O tej realizacji przeczytasz w naszym portfolio tutaj.
1. Tożsamość marki
Damian Rogala jest trenerem sprzedaży i specjalistą cold callingu, czyli kampanii sprzedażowych przez tzw. zimne telefony. Buduje swoją renomę dzięki wieloletniemu doświadczeniu, pogłębionej wiedzy i opiniach klientów, którym pomógł zwiększyć sprzedaż.
Szczególną uwagę zwraca na proces, konsekwencję i poczucie sprawczości, które przekładają się na wyniki.
Dzięki naszym warsztatom, które miały na celu opracowanie strategii
komunikacji marketingowej, udało się uzyskać świeże spojrzenie na branżę sprzedażową.
2. Logo i branding
Logo, czyli sygnet w połączeniu z typografią (znak i nazwa) oraz patterny (wzory) w nienachalny sposób oddają rzetelny i elegancki charakter usług Damiana.
Dodatkowo, osiągnęliśmy również to na czym nam zależało - nowy branding odpowiada na potrzeby biznesowe, ponieważ Damian trafia głównie do firm (B2B) i zachowuje jednocześnie bardzo osobisty charakter.
Rozpoczęliśmy od naszkicowania koncepcji i stworzenia logo, które swoim minimalistycznym,
ale jednocześnie eleganckim stylem ukazuje kompetentne i empatyczne podejście do sprzedaży przez naszego klienta.
3. Proces
Wspólnie z Damianem przeanalizowaliśmy mocne i słabe strony, zagrożenia oraz szanse biznesu. Przeprowadziliśmy audyt potrzeb. Na tej podstawie stworzyliśmy strukturę konsekwentnych działań i wdrożyliśmy strategię "small steps", czyli szliśmy do celu małymi krokami - slowly, but surely.
Ta współpraca nie przebiegałaby tak pomyślnie, gdyby nie wyjątkowe zaangażowanie i energia Damiana.
4. Księga znaku
Nie mogło również zabraknąć innych elementów graficznych, które razem tworzą spójny przekaz w internecie. Przeprowadziliśmy sesję fotograficzną, której zdjęcia pojawiły się na zaprojektowanej i wdrożonej przez nas stronie www.
Identyfikacja wizualna potocznie zwana z angielskiego "brandingiem" składa się ze znaku, doboru krojów pisma, palety kolorów, wzorów użytkowych, czyli tak zwanych charakterystycznych "patternów" oraz wizualizacji gadżetów.
To wszystko zostało ujęte w księdze znaku, a potem wykorzystane przy projektowaniu i budowie strony internetowej.
Zróbmy razem coś rześkiego!
Jeśli chcesz sprawdzić, jakby wyglądał rebranding w Twojej firmie, kliknij poniżej.
Skontaktuj się z nami