warsztaty, branding, strategia
Branding domów szkieletowych PBHouse
Projekt został wykonany dla firmy budowlanej BPHouse, która zajmuję się projektowaniem i budową domów szkieletowych.
Marka chce podkreślić swoim brandingiem, że wchodzi w branże budownictwa ze świeżym podejściem, najnowszą wiedzą technologiczną, pomysłowością, jednocześnie oferując całkowicie sprawdzone usługi w oparciu o swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę ekspercką.
Świeże spojrzenie na branżę budownictwa
Warsztaty kreatywne w procesie budowania świata marki
Dzięki autorskim warsztatom wyłuskaliśmy najważniejsze komunikaty, jakie marka chce przekazać odbiorcom.
- elegancja,
- dbałość o szczegóły,
- estetyka,
to kilka z ważnych fundamentów firmy.
Znalezienie przewag marki
Przewagą konkurencyjną PB House jest doradztwo i szybka budowa domków szkieletowych.
Firma inspiruje się skandynawskim budownictwem i drewnem.
Rozwiązuje wszystkie problemy klienta pojawiające się już na etapie wyboru materiału, koncepcji, poprzez projekt, aż po budowę.
Pasja właściciela do drewna, wyznacza ambitną wizję i kierunek firmy
W ramach współpracy stworzyliśmy:
- kilka propozycji logotypu,
- patterny (wzory użytkowe),
- ilustracje,
- brandbook,
- paletę kolorów,
- praktyczne kompozycje graficzne do łatwego transferu na gadżety, np. oklejenie busa.
Logo nie opowiada całej historii firmy. Nie mówi o każdym jej aspekcie.
Logo jest znakiem, symbolem.
Branding tworzy odpowiednie skojarzenia z marką
Dzięki nadaniu odpowiedniego kontekstu wprowadza odbiorcę w świat konkretnych emocji.
Rozwój budowania brandu
W ramach dalszej współpracy tworzymy:
- copywriting,
- web design,
- content i video marketing,
- budowa marki osobistej,
- zarządzanie marketingowe.
Zróbmy razem coś rześkiego
Jeżeli chciałbyś razem z nami stworzyć coś unikalnego, lekkiego i jednocześnie profesjonalnego, kliknij banner poniżej.
Skontaktuj się z nami