moodboard, branding, gadżety
Branding modeli na zamówienie ROBO Models
Z przyjemnością zrealizowaliśmy identyfikację wizualną dla nowego sub-brandu ROBO Models. Marka produkuje wysokoszczegółowe modele środków transportu (pociągów, samolotów, statków etc.) na zamówienie, np. na targi.
Jest to projekt dla nowego segmentu B2B tej firmy.
Zadowolony klient wrócił do nas z nowym projektem rebrandingu całej spółki-matki Robo Modele,
o którym wkrótce w rześkim portfolio.
Spójność, energia, klucz wizualny semi-premium
Moodboard i wiele iteracji
Po analizie i omówieniu kierunków stylistycznych wyłoniły się cechy, które chcieliśmy zawrzeć w projekcie:
- nowoczesna multi-techniczność,
- nawiązanie do litery R spółki-matki,
- nietypowe dla branży wyraziste kolory.
Powstało niemoralnie dużo szkiców i podejść. Po kolejnej iteracji uchwyciliśmy ideę stabilności firmy jako mocnego partnera, nowych technologii i bezkompromisowej dbałości o szczegóły w modelach.
Znalezienie głosu wizualnego
"Tone of voice" firmy to przede wszystkim wieloletnie doświadczenie, ambicja i pasja do jakościowego tworzenia modeli.
Jakości bezkompromisowej, jakości, która jest "być albo nie być" tej usługi.
Tak rysujące się przewagi konkurencyjne wyraziliśmy poprzez:
- bardzo mocną bryłę i typografię,
- kontrastowy gradient,
- logo złożone z 3 części (jakby element modelu).
Właściciele i pracownicy wywodzą się z pasji do modelarstwa
Kiedy emocje i sentyment stają na drodze do podjęcia słusznej decyzji, pojawiamy się my,
cali na zielono, aby pomóc i zadać odpowiednie pytania 😉
W ramach współpracy powstało:
- wiele propozycji logotypu,
- wzór użytkowy (pattern),
- paleta kolorów,
- brandbook,
- katalog do druku i internetu.
Marka o zasięgu globalnym
Identyfikacja nowej usługi musi prezentować poziom, do którego jest przyzwyczajony nowy, inny odbiorca,
więc segmentacja ma tu ogromne znaczenie.
Logo wiosny nie czyni. Spójne i konsekwentne wdrożenie systemu już tak
Zaprojektowanie całego systemu identyfikacji opłaca się w budowaniu świadomości o marce.
Horyzont dalszej współpracy
W ramach kontynuacji działań tworzymy rebranding spółki-matki, a w tym:
- opakowania małych modeli seryjnych,
- roll upy, flagę na targi,
- templaty postów, grafiki do internetu,
- brandbook.
O tej współpracy przeczytasz wkrótce w naszym portfolio!
Zróbmy razem coś rześkiego
Jeżeli chciałbyś razem z nami stworzyć coś unikalnego, lekkiego i jednocześnie profesjonalnego, kliknij banner poniżej.
Skontaktuj się z nami