Nowa nazwa, branding, logotyp
Branding firmy sprzedażowej UpCreUp
UpCreUp to młode przedsiębiorstwo, które celuje w MŚP. Stworzone przez specjalistów ds. sprzedaży i zarządzania zespołem handlowców. Poznaj nasz proces budowania marki od samego początku.
Zadowolony i głodny kolejnych sukcesów klient wrócił do nas z kolejnym ambitnym projektem.
Nazwa, identyfikacja wizualna i strona www dla spółki UpCreUp.
W tym studium przypadku skupiamy się na samej części tworzenia nazwy, znaku i brandbooka.
Nowa nazwa, nowa tożsamość
Zaprojektowanie nazwy rozpoczęliśmy od zadawania wielu pytań. Celem było dowiedzenie się jak najwięcej o wartościach, motywacjach, przewagach konkurencyjnych, modelu biznesowym, target grupach i wizji na rozwój marki.
Ważne jest dla nas, aby na początku prac nad tworzeniem marki dobrze zrozumieć i poznać biznes. Nie ma niemądrych pytań, a nad odpowiedziami nierzadko zastanawiamy się wspólnie z klientem.
Proces namingu
Jednymi z kluczowych elementów tworzenia nazwy są przekazanie atmosfery i aury wokół marki. Następnie:
- sprawdzenie brzmienia w wymowie,
- czytelności i zrozumienia przez target grupę,
- dostępności wśród domen i możliwości zastrzeżenia nazwy.
Chcemy sprawić, żeby nazwa była odpowiednio widoczna i słyszana w miejscach potencjalnego styku z klientem.
Logo "UpCreUp outsourcing sprzedaży" nawiązuje do 3 głównych wartości firmy:
Wzrost, synergia, kreacja
Achetypy marki to: Caregiver (opiekun o atrybucie służenia) z lekką domieszką Sage (mędrca z atrybutem zrozumienia). Dodatkowo, dla spółki został stworzony key visual (fale), który pozwala odróżnić ją na tle konkurencji.
Odważne decyzje
Zostały stworzone charakterystyczne i niestandardowe jak na tę branżę gradienty. To, w połączeniu z regularnymi, niesymetrycznymi liniami, które symbolizują fale dźwiękowe tworzą połączenie dynamicznej, spójnej i odważnej marki, która wie, co robi.
Określony charakter
Taka kompozycja tworzy obraz firmy otwartej i dostępnej, a branding dorównuje poziomem do posiadanego ogromnego doświadczenia w branży outsourcingowej.
Nisza i specjalizacja
Chcieliśmy uniknąć skojarzeń z typowym "call center" lub agencją marketingową.
Zależało nam na podkreśleniu specjalizacji, dzięki czemu brand symbolizuje:
- społeczność sprzedawców, inkluzywność,
- przyjazną atmosferę wzrostu partnerów biznesowych,
- wsparcie i naukę pracowników.
Logo to nie branding
Branding to wszystkie elementy wizualne, które tworzą świat marki. Logo(typ) to symbol.
Nazwa, logo i branding miały odzwierciedlać aspekty takie jak:
kreatywne kampanie sprzedażowe, sprzedaż przez telefon, skojarzenie z falami, dynamiką, energią, bardzo wysoką jakość usług, otwartość na nowe osoby w zespole.
Usługi
We współpracy z tą ambitną firmą, mieliśmy przyjemność zaprojektować:
- nazwę spółki (naming),
- logo wraz z doborem typografii,
- charakterystyczne wzory użytkowe (patterny),
- księgę znaku (brandbook),
- stronę www,
- szablony postów,
- szablony gadżetów.
Kontynuację projektu w postaci strony www znajdziesz w naszym portfolio już wkrótce.
Opinia klienta
Spotkania, warsztaty i długie rozmowy pozwoliły zrozumieć temat brandingu i zainspirować się do wchodzenia głębiej.
Sam proces współpracy oceniam bardzo profesjonalnie, Natalia i Klaudia zadbały o każdy szczegół. Proces badania naszych potrzeb
był skrupulatny. Dostaliśmy kilka propozycji brandingu, z których wybraliśmy ten, który w 100% oddawał to, jaki efekt chcieliśmy osiągnąć.
To była bardzo dobra współpraca.
Polecam usługi Natalii i Rześkiego Studia.
~ Damian Rogala, Prezes Zarządu
Zróbmy razem coś rześkiego!
Jeśli chcesz sprawdzić, jakby wyglądał rebranding w Twojej firmie, kliknij poniżej.
Skontaktuj się z nami