Zadzwoń do mnie Napisz wiadomość

Nowa nazwa, branding, logotyp

Branding firmy sprzedażowej UpCreUp

UpCreUp to młode przedsiębiorstwo, które celuje w MŚP. Stworzone przez specjalistów ds. sprzedaży i zarządzania zespołem handlowców. Poznaj nasz proces budowania marki od samego początku. 

Zadowolony i głodny kolejnych sukcesów klient wrócił do nas z kolejnym ambitnym projektem.

Nazwa, identyfikacja wizualna i strona www dla spółki UpCreUp.
W tym studium przypadku skupiamy się na samej części tworzenia nazwy, znaku i brandbooka.

Nowa nazwa, nowa tożsamość

Zaprojektowanie nazwy rozpoczęliśmy od zadawania wielu pytań. Celem było dowiedzenie się jak najwięcej o wartościach, motywacjach, przewagach konkurencyjnych, modelu biznesowym, target grupach i wizji na rozwój marki.

Ważne jest dla nas, aby na początku prac nad tworzeniem marki dobrze zrozumieć i poznać biznes. Nie ma niemądrych pytań, a nad odpowiedziami nierzadko zastanawiamy się wspólnie z klientem.

Proces namingu

Jednymi z kluczowych elementów tworzenia nazwy są przekazanie atmosfery i aury wokół marki. Następnie:

  • sprawdzenie brzmienia w wymowie,
  • czytelności i zrozumienia przez target grupę,
  • dostępności wśród domen i możliwości zastrzeżenia nazwy.

Chcemy sprawić, żeby nazwa była odpowiednio widoczna i słyszana w miejscach potencjalnego styku z klientem.

Logo "UpCreUp outsourcing sprzedaży" nawiązuje do 3 głównych wartości firmy:

Wzrost, synergia, kreacja

Achetypy marki to: Caregiver (opiekun o atrybucie służenia) z lekką domieszką Sage (mędrca z atrybutem zrozumienia). Dodatkowo, dla spółki został stworzony key visual (fale), który pozwala odróżnić ją na tle konkurencji.

Odważne decyzje

Zostały stworzone charakterystyczne i niestandardowe jak na tę branżę gradienty. To, w połączeniu z regularnymi, niesymetrycznymi liniami, które symbolizują fale dźwiękowe tworzą połączenie dynamicznej, spójnej i odważnej marki, która wie, co robi.

Określony charakter

Taka kompozycja tworzy obraz firmy otwartej i dostępnej, a branding dorównuje poziomem do posiadanego ogromnego doświadczenia w branży outsourcingowej.

Nisza i specjalizacja

Chcieliśmy uniknąć skojarzeń z typowym "call center" lub agencją marketingową.

Zależało nam na podkreśleniu specjalizacji, dzięki czemu brand symbolizuje:

  • społeczność sprzedawców, inkluzywność,
  • przyjazną atmosferę wzrostu partnerów biznesowych,
  • wsparcie i naukę pracowników.

Logo to nie branding

Branding to wszystkie elementy wizualne, które tworzą świat marki. Logo(typ) to symbol.

Nazwa, logo i branding miały odzwierciedlać aspekty takie jak:

kreatywne kampanie sprzedażowe, sprzedaż przez telefon, skojarzenie z falami, dynamiką, energią, bardzo wysoką jakość usług, otwartość na nowe osoby w zespole.

Usługi

We współpracy z tą ambitną firmą, mieliśmy przyjemność zaprojektować:

  • nazwę spółki (naming),
  • logo wraz z doborem typografii,
  • charakterystyczne wzory użytkowe (patterny),
  • księgę znaku (brandbook),
  • stronę www,
  • szablony postów,
  • szablony gadżetów.

Kontynuację projektu w postaci strony www znajdziesz w naszym portfolio już wkrótce.

Opinia klienta

Spotkania, warsztaty i długie rozmowy pozwoliły zrozumieć temat brandingu i zainspirować się do wchodzenia głębiej.

Sam proces współpracy oceniam bardzo profesjonalnie, Natalia i Klaudia zadbały o każdy szczegół. Proces badania naszych potrzeb
był skrupulatny. Dostaliśmy kilka propozycji brandingu, z których wybraliśmy ten, który w 100% oddawał to, jaki efekt chcieliśmy osiągnąć.
To była bardzo dobra współpraca.

Polecam usługi Natalii i Rześkiego Studia.

~ Damian Rogala, Prezes Zarządu

Zróbmy razem coś rześkiego!

Jeśli chcesz sprawdzić, jakby wyglądał rebranding w Twojej firmie, kliknij poniżej.
Skontaktuj się z nami

Orzeźwienie marki

Sprawdź więcej naszych realizacji
grafiki, miniatury, social media

Grafiki digital, social media, YouTube

moodboard, branding, gadżety

Branding modeli na zamówienie ROBO Models

Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe i odpowiemy na pytania z zakresu strategii, brandingu i komunikacji marketingowej:

Rześkie studio już na Ciebie czeka. Odświeżymy Twoją markę!

Dane kontaktowe

+48 507 813 763hello@rzeskiestudio.pl

Rześkie Studio Natalia Suwara
NIP: 677 246 2436
Powered by