key visual, branding, strategia
Rebranding producenta seryjnych modeli wagonów
Nowa szata graficzna dla firmy produkującej modele polskich konstrukcji wagonów w skali H0 (1:87).
Jest to kontynuacja rebrandingu firmy, który zaczęliśmy od stworzenia sub-brandu usługi modeli wielkoformatowych na zamówienie.
Po wcześniejszym wspólnym projekcie (link), zadowolony klient wrócił do nas z nowym zleceniem dla spółki-matki Robo Modele.
Surowość kolei, nawiązanie do historii firmy
Brief
Marka w założeniu męska i surowa niczym stal, metaliczna kolorystyka i zielony nawiązujący do farby wagonów.
- nawiązanie do historycznego logotypu,
- skojarzenia z techniczną, surową branżą,
- odróżnienie się kolorystycznie od konkurencji.
Całość została przygotowana pod nowoczesny marketing: social media, nową stronę www, sklep internetowy, opakowania i wiele innych.
Wzmocnienie
Seryjna produkcja modeli dla modelarzy to podkreślenie pasji i zaproszenie do świata modelarstwa.
Całość wzmocniliśmy o charakterystyczną, minimalistyczną paletę barw (szarość, zieleń, czerwień) oraz literniczy pattern.
Motyw ramy okna
Nawiązujemy do pociągów, starych wagonów charakterystyczną ramą okna, która występuje w określonych momentach komunikacji.
To gratka dla pasjonatów i ukłon dla ich wieloletniej pasji.
Puszczamy oko do wtajemniczonych i ruchomą ramą okna symbolicznie zapraszamy do świata modelarstwa.
Współpraca obejmuje:
- kilka iteracji koncepcji,
- wzór użytkowy (pattern),
- przemyślaną paletę kolorów,
- key visual (okno),
- brandbook,
- język komunikacji przełożony na web design sklepu,
- opakowania modeli pociągów.
Zróbmy razem coś rześkiego
Jeżeli chciałbyś razem z nami stworzyć coś unikalnego, lekkiego i jednocześnie profesjonalnego, kliknij banner poniżej.
Skontaktuj się z nami